Contact met onze klantenservice

Klantenservice
Welkom op de klantenservicepagina van Strikk. Op deze pagina vindt u een aantal links naar veel voorkomende vragen.

Een vraag stellen aan de helpdesk
Mocht u desondanks een vraag hebben welke u niet terugvindt op één van deze pagina's, dan kunt u altijd een vraag stellen aan onze klantenservice. Klik hiervoor onderaan deze pagina.

Vragen & Klachten
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Tintelingen klantenservice. Dit kunt u per e-mail doen (klantenservice@strikk.nl )  of telefonisch op het telefoonnummer van de klantenservice: 088 8468354 of via het contactformulier, welke u onderaan deze pagina aantreft. 

Is uw vraag na contact met onze klantenservice niet verholpen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij Strikk. Dit kan per brief of per mail onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, toegangscode en wachtwoord naar:

Strikk
T.a.v. Klachtenafhandeling
Postbus 228
5201 AT ’s Hertogenbosch

Of per mail: klantenservice@strikk.nl

Zodra we uw brief of mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

​Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) Meer informatie over de geschillencommisie kunt u vinden op www.sgc.nl

Algemeen telefoonnummer van de klantenservice:
088 8468354 
Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 14.00 uur

Contactgegevens Strikk
Corridor 11
5466 RB Veghel
T.: 073 - 690 40 50
info@tintelingen.nl

Tintelingen is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Oost-Brabant onder nummer 17155262. Bij de belastingdienst is Tintelingen bekend onder BTW nummer NL812598623B01.

Stel uw vraag aan onze klantenservice