Uitleg over Strikk

Wat kan ik met de Strikk die ik heb ontvangen?
U heeft een Strikk ontvangen van ABN AMRO bank met daarin een inlogcode en een wachtwoord. Hiermee kunt u inloggen in de webwinkel op internet die wij speciaal voor u hebben gemaakt.
In de webwinkel op internet kunt u zelf een geschenk uitzoeken; u bepaalt dus zelf wat u als geschenk van ABN AMRO bank ontvangt! Indien u niet over internet beschikt kunt u uw keuze ook telefonisch kenbaar maken via 088-8468354 (inter)lokaal tarief.
Let op: de inlogcode en het wachtwoord hebben een beperkte geldigheid.

Ik heb een Strikk ontvangen, maar de bestelperiode is verstreken. Wat nu?
Strikk heeft in overleg met ABN AMRO bank een bepaalde geldigheid toegekend aan de inlogcode die op uw kaart staat. Helaas is het na deze datum niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen.

Hoe werkt de Strikk webshop?
In deze shop vindt u geschenken en belevenissen. U kunt zelf beslissen wat u graag zou willen ontvangen. Bovenin het scherm ziet u een menu met verschillende categorieën waarmee u zich kunt navigeren in de webshop.
U kunt één keuze maken in de webshop. Alle geschenken en belevenissen vertegenwoordigen dezelfde waarde.

Aflevering
Er zijn verschillende manieren waarop u uw Strikk kunt ontvangen. Wij streven ernaar uw geschenk binnen één week te bezorgen. In de webwinkel staat bij ieder product de te verwachten levertijd. 

Post NL: enveloppe, welke door de brievenbus past
Kleine geschenken en belevenisvouchers worden verzonden via Post NL door middel van een enveloppe welke door de brievenbus past. U hoeft geen rekening te houden met het bezorgen.

DHL Parcel: levering pakketten aan huis- of werkadres
Indien u bij de aflevermethode heeft gekozen voor levering op het opgegeven afleveradres, wordt het pakket aangeboden door DHL Parcel (voorheen Selektvracht). Onderdeel van deze dienstverlening is dat het geschenk tenminste 4 keer tussen 9.00 uur en 21.30 uur aangeboden wordt, waarbij de postbezorger tevens werkt met burenbelevering. DHL Parcel bezorgt pakketten van dinsdag t/m zaterdag, waarbij het pakket binnen 4 verschillende tijdvensters bezorgd kan worden. Doorgaans probeert DHL Parcel het pakket eerst tweemaal aan te bieden in de middag. U kan middels uw postcode, tot 5 dagen vooruit, bekijken hoe laat de bezorger het pakket komt bezorgen.

Wanneer u niet thuis bent ontvangt deze een kaart in de brievenbus. Op deze kaart staat een bestelcode waarmee, in combinatie met de postcode, ingelogd kan worden op de website https://dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist, om aan te geven hoe het pakket het beste kan bezorgen: afhalen op een DHL Servicepunt, bij de buren laten bezorgen of het pakket op een ander moment laten leveren dan is aangegeven op de bezorgkaart. Indien alle pogingen voor levering mislukken, wordt het pakket gedurende 7 dagen bewaard op een DHL-Servicepunt, alvorens het retour gestuurd wordt naar het logistiek centrum. Het pakket wordt bij retourzending door ons gecontroleerd, waarna u een e-mail ontvangt bestelling niet geleverd kon worden en kunt u vervolgens uw bestelling opnieuw plaatsen.

DHL Service Punt
U kiest ervoor het pakket te laten leveren bij een DHL-servicepunt. Inmiddels zijn er ruim 1.000 DHL-servicepunten, waardoor 95% van alle Nederlandse huishoudens binnen een straal van 4 kilometer een DHL servicepunt tot zijn beschikking heeft. In het geval van afhalen wordt er automatisch een SMS of e-mail naar u verzonden op het moment dat het pakje op het DHL servicepunt aankomt. Wanneer het pakket niet direct wordt opgehaald ontvangt u 2 herinneringsberichten. Het pakket wordt gedurende 7 dagen bewaard op het DHL-Servicepunt, alvorens het retour gestuurd wordt naar het logistiek centrum. Het pakket wordt bij retourzending door ons gecontroleerd, waarna u een e-mail ontvangt bestelling niet geleverd kon worden en kunt u vervolgens uw bestelling opnieuw plaatsen.

Ongeacht of u kiest voor afhalen op een DHL-servicepunt óf afleveren op huis- of werkadres, krijgt u een e-mail, wanneer het pakket ons logistiek centrum verlaat en is toevertrouwd aan DHL Parcel. In deze e-mail staat de Track & Trace-code van het pakket. Middels deze code kunt u de status van de zending van het pakket 24 uur per dag volgen.

Wat ontvang ik als ik kies voor een product?
Indien u kiest voor een fysiek geschenk (een tastbaar product), dan ontvangt u enkele dagen nadat u besteld heeft een doos/enveloppe met daarin het door u gekozen geschenk.
Het pakket wordt verstuurd via DHL Parcel en zodra wij uw pakket meegeven aan DHL Parcel, ontvangt u van Tintelingen een e-mailbevestiging. In deze e-mailbevestiging treft u een pakketcode aan waarmee u via internet zelf de voortgang van uw pakket kunt volgen.

Wat ontvang ik als ik kies voor een belevenis?
Indien u kiest voor een belevenis (een uitje, een diner etc.), ontvangt u enkele dagen nadat u besteld heeft een enveloppe van Tintelingen met daarin een Tintelingen Belevenis Voucher. De Tintelingen Belevenis Voucher gebruikt u vervolgens als betaalbewijs bij de door u gekozen belevenis.

Ik heb wel een Strikk, maar geen inlogcode. Wat nu?
Mocht u uw Strikk hebben ontvangen maar uw inlogcode ontbreekt, dan kunt u contact opnemen met de vestiging van ABN AMRO waar u de Strikk ontvangen heeft.